Branding

I’m a paragraph. Double click me or click Edit Text, it's easy.

Storytelling

I’m a paragraph. Double click me or click Edit Text, it's easy.

DESIGN

I’m a paragraph. Double click me or click Edit Text, it's easy.

Consulting

I’m a paragraph. Double click me or click Edit Text, it's easy.

"prettig en vakkundig"

13 maart 2018​

 

''Ondanks dat ik niet graag naar de tandarts ga, ben ik blij met deze tandarts. Hij werkt secuur en heeft begrip voor angst (in de jeugd ontstaan). Ik heb deze praktijk al aangeraden aan anderen en mijn vriend is hierdoor ook bij deze praktijk.''

G.C.

16 september 2016

Ik was al jaren niet bij de tandarts geweest want ik ben als de dood! Maar ja.. op een keer dan kom je er niet onderuit. Met knikkende kniën zat ik in de stoel maar omdat ik heel rustig en vriendelijk behandeld ben was mijn angst al gauw minder. Ook de mondhygiënist is een fijne man die goede kennis van zaken heeft. kort om, ik ben zeer tevreden over de behandeling van beide artsen en een stuk minder bang als ik in de stoel zit.

Jannie

"Goede adviezen"

6 februari 2018

In één maand ben ik drie keer bij tandarts Buchman in Gouda geweest voor een behandeling. Elke keer werd er aangegeven en soms ook laten zien wat hij zou gaan doen. ''Wel of geen verdoving?'', je mag zelf deze keuze maken, dit vond ik erg fijn. Na de behandeling kreeg ik ook tips voor wat ik in het vervolg beter kan doen. Ik ben erg blij met het resultaat van tandarts Buchman. Ik kan jullie zeker aanraden als een duidelijke en nette tandarts.

C.B.

14 september 2016

Sinds ik heb aangegeven dat ik angstig was, ervaar ik de behandeling als goed/prettig. Communicatie en sfeer veel beter dan voorheen. De combinatie van het huidige team (incl. mondhygiënist) is prettig. Ik ben zeer tevreden!

Mw. de Koster

24 januari 2018

Ik maakte me erg zorgen of mijn zoon behandelbaar zou zijn voor 1e keer vullen. hij reageert erg slecht op spuiten, wordt agressief en slaat de boel kort en klein. Zorgen gedeeld met assistente en gerustgesteld, ze gingen het gewoon proberen en rekening houden met zijn angst. Wonder boven wonder tijdens behandeling is alles goed gegaan, hij heeft de spuit niet eens gezien. hij heeft 1 keer geprotesteerd maar daar werd rustig op gereageerd. verder alles rustig en stap voor stap besproken en behandeld. Blij en enorm verbaasd dat dit zo goed ging.

L.

"Aandacht voor persoon"

14 september 2016

Ik ben zeer tevreden over de ontvangst en de behandeling. Alles verloopt zeer correct. Voel me zeer op mijn gemak. En ook interesse voor de persoon, hoe het met me gaat. Ook wordt er zeer op tijd gewerkt. Voor mij als gepensioneerde maakt dat niet uit. Als het warm is (zoals nu 30 graden) is het goed uit te houden.

Dhr. Hooimeijer

"Minder bang"

''Top tandarts!''

''Duidelijk en netjes''

"zeer tevreden"

14 september 2016

Ik ben zeer tevreden met de behandelingen en adviezen van tandarts Buchman. Zijd advies te stoppen met kauwgom kauwen en het gebruik van een nachtspralkje hebben tot gevolg dat schade aan gebit, kronen en vullingen enorm is verminderd.

Sinds hij me goed uilegde hoe ik moet flossenen borsteltjes gebruiken ben ik posotief verrast dat ik al een jaar bij controle geen bijzonderheden heb. Hartelijke man en fijne assistentes.

Fred

6 november 2015

Met een kloppend hart betreed ik altijd de tandartspraktijk.

Dit heeft niets te maken met meneer en mevrouw Buchman, maar dit heeft alles te maken met nare ervaringen die ik als kind heb gehad met de "school tandarts".

De ervaringen laten een angst achter.

Nu had ik al een aantal maanden last van mijn kies, en mevrouw Buchman had mij al verteld dat als de pijn niet weg zou gaan het een grote kans zou zijn dat het een wortelkanaalbehandeling zou worden.En helaas was dat ook het geval.

Alles wat ik maar over de behandeling kon lezen op internet heb ik gelezen.

En toen kwam het moment van de grote dag; Mevrouw Buchman nam mij in alle rust mee naar haar praktijk om de verdoving te plaatsen. Heel lief vroeg ze naar mijn kindjes en vertelde ze hoe leuk ze mijn kindjes vond. Om mij meer en meer om mijn gemak te stellen. Mevrouw Buchman weet van mijn angst voor de tandarts.

Ik probeerde om kalm te blijven, maar na het plaatsen van de verdoving, wat zonder pijn overigens was!!! Voelde ik mij heel draaierig worden en had ik het idee dat ik aan het flauw vallen was. Mevrouw Buchman zag dat ik mij niet goed voelde en reageerde daar direct op en zette alle ramen voor mij open en ook werd meneer Buchman gehaald. Meneer Buchman ging samen met mij adem halen en ondertussen legde mevrouw Buchman een kussentje onder mijn kuiten. Ik kon wel huilen om het feit dat ze zo lief voor me aan het zorgen waren.

Ik kwam ondertussen tot rust door samen met meneer Buchman adem te halen. Meneer Buchman vertelde dat de combinatie van adrenaline en de verdoving soms zo'n uitwerking kunnen hebben.

Ik was gerustgesteld, ik mocht met meneer Buchman meelopen naar zijn behandelkamer en daar volgde een lang durende wortelkanaalbehandeling. Maar dit alles zonder pijn in mond!! Het is fijn om te weten dat er elk moment ruimte wordt gemaakt voor de patiënt, ik hoef maar mijn hand op te steken en ze stoppen.

Alles werd ook uitgelegd waardoor je niet voor verrassingen staat. De tandarts en de assistenten doen alles in het belang van de patiënt. Ik kreeg zelfs een nek kussentje in mijn nek omdat ik kramp kreeg. Die kleine gebaren, die geven je het gevoel van   veiligheid en vertrouwen. Daarom ben ik super blij met mijn tandarts en zijn assistentes.

Esther               

"Alles in het belang van de patiënt"